Monday, April 4, 2011

mimpi indah?

ntah ape2 la mimpi pagi tadi... termimpi kapel ngn Neil Patrick Harris... sigh seronok nya kalo betol...kih3 he's very funny u know.. he's my type.. tp yg menyedihkan adalah realiti sebenar.. he's a gay...damn shit! okla, nak cite sikit pasal mimpi td...kitorg jalan2 sampai ke petshop...xtau la nape petshop... he suddenly hug me from behind and bg cincin... cantik jugak, batu besar...aku pon rileks je pastu aku whisper kt dy... "oh, is this the ring dat u always show to ur girlfrens?" pastu dy cakap x...and x bleh blah kan dy tunjuk kegunaan cincin tu...tau x guna untuk apa? untuk bg tikus dy minum...pusing2 ckit pastu air kuar...namala mimpi kan, sngt la x logik part tu...aku pon excited... borak2 la jugak...ada satu ayat tu cam sweet sngt...aku merajuk kot pastu dy cakap "xyah la buat muka comel cam_____" aku x pasti nama sape dy sebut tp merujuk kpd artis yg comel ekekek...oh ya, yg td tu dy speaking la...kapel ngn omputih kenala speaking...pastu dy nak belikan aku anak harimau...kelakar kan...pastu aku gelabah aku x reti nak speaking...tibe2 ada colbie smulders, dy plak translate apa yg aku ckp dlm bm tu...aku tnya macam mana kalau harimau ni terlepas? and dy jawab, anak harimau tu mcm aku...lari2 pon nanti tetap akan pulang ke rumah...how sweet...
hmm kan best kalo betol kan...but the thing is it makes me wonder and realize, aku mmg suke player or playgirl(merujuk kpd cite how i met your mother)...mulut manis, and pandai layan aku...tp aku rasa semua pompuan macam tu kot...suke dilayan macam princess...mudah tertarik dgn org macam tu...hopefully nanti bila aku fall in love ngn sumone camtu, aku berdoa dy akan setia dgn aku sorang je...amin....oh bilakah hari itu?

No comments: